«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Викторовка ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Викторовка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Оқытудың белсенді формалары мен әдістері-Бұл ойын-сауық немесе дамуға ынталандыру ма?»

30.10.2019
Тақырыбы: "оқытудың белсенді формалары мен әдістері – Бұл ойын-сауық немесе дамуға ынталандыру?»
Мақсаты:оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсатында оқытудың белсенді түрлері мен әдістерімен танысу және оларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттер:
1.Мұғалімнің жеке қабілеттерін ескере отырып, оқытудың белсенді түрлерін қолдану дағдыларын қалыптастыру;
2. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсатында оқытудың белсенді түрлерін қолдана отырып, мұғалімнің сабақты жоспарлау дағдыларын дамыту.
Нәтижесі: оқытудың белсенді түрлерімен таныстыру және оларды сабақтың әр кезеңдерінде қолдану бойынша құралдарды әзірлеу.
Ресурстар: "оқытудың белсенді формалары мен әдістері" тақырыбына презентация, маркерлер, қағаз, скотч, интерактивті жабдықтар, стикерлер, тақырып бойынша қосымша ресурстар.
коуч қызметі мұғалімдердің іс-әрекеті
3 мин. жайлы орта жасайды. - Қазір мен барлықтарыңызды жұмысқа кірісемін
(қатысушылар шеңберге тұрып, оны жақсы мұғалім ретінде сипаттайтын өз сапасын атайды).
- Мен сізге тек мұғалім емес, жақсы мұғалім екендігіңізді саналы түрде қалдырмадым! Өйткені сіз өз оқушыларыңыздың жетекші көшбасшы болып табыласыз, ал көшбасшы күмәнданбауы тиіс!
Мен мектепте табысты оқушыларды тәрбиелейтін жақсы мұғалімдер ғана жұмыс істейтіндігіне күмәнім жоқ.
Қатысады
2 мин. топтарға бөлу әдісін ұсынады. - Егер біз Сізбен бірге сапалы жақтар қозғалса, біз Сізбен бірге бізге тән қасиеттер бойынша топтарға бөлейік.
Мен 3 Батыл мұғалімдер шеңберінен шығуды сұраймын.
1. Ең батыл спикерлер (баяндамашылар). Сіздің рөліңіз топтың шешкенін айту.
Келесі 3 мұғалім:
1. Ең ақылды-мәнерлеп оқу, сіздің рөліңізді дауыстап оқу. (спикерлердің артында)
Келесі 3 мұғалім:
1. Ең Шығармашылық – сіз хатшы рөліне ие боласыз, сіз топтың атынан жазасыз.
Ал қалған
1. Бұл ең сақ
Нұсқаулық бойынша әрекет етеді.
4-5 мин. ережені жасауға ынталандырады. Әзірлейді ережесі.
3 мин. қоңырау жасайды, ынталандырады.
"Қара жәшік»
Оқыту әдістері (от др.-греч.  - жол) - мұғалім мен оқушылар арасындағы өзара іс-қимыл процесі, соның нәтижесінде оқыту мазмұнында қарастырылған білім, шеберлік пен дағдыларды беру және игеру жүргізіледі.
Оқыту түрі дидактикалық санат ретінде оқу үдерісін ұйымдастырудың сыртқы жағын білдіреді. Ол оқытудың мақсаттарына, мазмұнына, әдістері мен құралдарына, материалдық жағдайларға, білім беру процесіне қатысушылардың құрамына және оның басқа элементтеріне байланысты
 
Тақырыбы: "оқытудың белсенді формалары мен әдістері – Бұл ойын-сауық немесе дамуға ынталандыру?»
Тақырыптың біліміне байланысты "Лесенкада" өз орнын таңдайды.Мәселені иелену дәрежесін анықтау үшін адамның бейнесін кеспеағаштың тиісті сатысына орналастыру ұсынылады:
* Жайлы
• Өз күшіне сенімді
* Жақсы
* Нашар
• Өте скверно.
7 мин. тұсаукесерді көруге бағыттайды . Қарап, қадағалап отырады.
10 мин. талқылауды ұйымдастырады. Тұжырымдау үшін алғышарттар жасайды. Не көрді? Сіз назар аударды? Жұмыстың белсенді әдістері дегеніміз не? Пікірлерді тұжырымдайды,талқылайды, өз ұстанымын дәлелдейді.
25 мин. топтарда оқытудың белсенді түрлері мен әдістері туралы жұмысты ұйымдастырады, топ жұмысын жібереді
1 белсенді жұмыс түрлері
2 Белсенді әдістер 
Оқытудың белсенді түрлері туралы материалдарды зерделейді, өңдейді, "оқытудың белсенді түрлері" постерін құрады»
10 мин. қызметтің тиімділігін реттейді. Жобаларды қорғау
10 мин. еркін тақырып бойынша сабақтың аяқталмаған конспектілерін ұсынады (Сабақтың кезеңдері және АФО әдістерінің жиынтығы бар).
1.Белсенді әдістерін қолдану орыс тілі сабағында бастауыш буында
2.Жоғары буында сабақта белсенді әдістерді қолдану қосымша ресурстарды пайдалану арқылы АФО қолдану арқылы сабақ конспектісін ресімдеуді аяқтайды (конспектіде мұғалімнің қызметі мен оқушылардың іс-әрекетін толтыру) 
7 мин коучинг жиынтық кестені құрастырады.
7 мин. рефлексия бойынша жұмысты ұйымдастыра отырып, коучинг нәтижелілігін анықтайды:" лесенка бойынша қозғалыс "және"Цветик - семицветик". Нәтижелілікті күтумен салыстырады және қорытынды жасайды.
Мәселені иелену дәрежесін анықтау үшін адамның бейнесін кеспеағаштың тиісті сатысына орналастыру ұсынылады:
* Жайлы
• Өз күшіне сенімді
* Жақсы
* Нашар
• Өте скверно.
"Гүл-семицветик". Мұғалімдер өздері үшін гүл жапырақтарын таңдайды, оның түсі көңіл – күй түсіне сәйкес келеді (қызыл – Тамаша, жасыл-жақсы, сары-қанағаттанарлық). Содан кейін барлық жапырақтарды жалпы гүлге жинайды.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ақмола облысы
Зеренді ауданы
Викторовка орта мектебі " КММ»
 
 
 
 
 
Коучинг
Тақырыбы: "оқытудың белсенді формалары мен әдістері – Бұл ойын-сауық немесе дамуға ынталандыру?»
 
 
Өткізді 
бастауыш сынып мұғалімі
Молдахметова
Замзегуль
Бимагамбетовна
Еңбек өтілі 33 жыл
Дәреже : әдістемелік жинақтама
2 негізгі деңгей
 
 
 
 
 
2019жыл
Просмотров: 422


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст