Тегі: Кирилловский
Аты: Валерий
Әкесінің Аты: Михайлович
Туған жылы: 1956
Ұлты: орыс
Педагогикалық өтілі: 40 жыл
Жұмыс жасайтын тақырып-Болашақ Отан қорғаушысының дамуындағы әскерилендірілген спорттық эстафеталардың рөлі мен маңызы.
Пән-Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру.
МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ:
- Тәрбие саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру;
жастарды азаматтық, патриотизм және Отанды қорғауға дайын болу.
- Жастарды Қарулы Күштерде қызметке дайындау .
-Спорттың әскери-қолданбалы түрлерін дамыту және танымал ету.
- Жастардың ерлігін, батылдығын, төзімділігін, ерік күшін, тәртіпті, орындаушылықты, серіктестікті, бастаманы қалыптастыру;
- Атыс қаруымен, жеке қорғаныс құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру;
- Жастардың физикалық дамуы, күш, жылдамдық қасиеттерін дамыту,
спорттық снарядтарда тәсілдерді орындауда шыдамдылық пен дағды.
Менің педагогикалық ұраным: "көп ұлтты Қазақстанның болашағы-бұл елдің жасампаздығы мен қауіпсіздігінің басталған ісін жалғастыратын оның жастары". Менің жұмысымның мақсаты: оқушылардың Отанды қорғауға жеке және ұжымдық, моральдық және практикалық дайындықтарына деген сенімін қалыптастыру. Өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеу мен азаматтық қалыптастыру мәселесі-бүгінгі күні мемлекеттің, қоғамның және мектептің өзекті міндеттерінің бірі.
Әлемдегі әскери-саяси жағдайдың өзгеруі өскелең ұрпақты патриоттық тәрбиелеудің барлық жүйесінің дұрыс жұмыс істеуін талап етеді. Осыған байланысты балалар мен жастардың адамгершілік-патриоттық қалыптасуына, оларды дербес өмірге дайындауға ықпал ететін білім беру мекемелерінің, балалар мен жастар ұйымдарының рөлі айтарлықтай өсті.
Қазіргі уақытта мемлекет балалар мен жасөспірімдерді әскери-патриоттық тәрбиелеу жүйесін жаңғырту жөнінде шаралар қабылдауда.
Оқушыларды патриоттық тәрбиелеу-бұл оқушылардың бойында жоғары патриоттық сананы, өз Отанына деген адалдық сезімін, азаматтық борыш пен Отан мүдделерін қорғау бойынша конституциялық міндеттерді орындауға дайындығын қалыптастыру бойынша жүйелі және мақсатты қызмет. Патриоттық сезім барлық ұлттар мен ұлыстарға тән.
Ал патриот өз отбасында: анасына, әкесіне, әжесіне, атасына және алыс туыстарына туыстық сезімдерін қалыптастырудан пайда болады. Бұл патриотизмді қалыптастырудың бірінші сатысы.
Екінші саты кіші отанға – ауылға, қалаға, оқушылар ұжымына, жергілікті дәстүрлерге және тарихқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу арқылы өтеді. Кіші Отан сезімдерінсіз үлкен патриотизм де жоқ.
Патриотизмді қалыптастырудың үшінші сатысы-Отанға, қоғамға, халыққа, олардың тарихына, мәдениетіне, дәстүрлеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Осылайша, отбасында патриотизмді қалыптастыру процесі, Отанға деген махаббат – оның финалы басталады.
Патриоттық тәрбиенің мақсаты-тұлғаның азаматтық жауапкершілігінің жоғары әлеуметтік белсенділігін, руханилығын дамыту, оң құндылықтар мен қасиеттерге ие, оларды жасампаз процесте, Отан мүддесінде көрсете алатын тұлғаны қалыптастыру.
Менің жұмысымның мәні оқушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру, ынтымақтастық, өзара түсіністік, мұғалім мен оқушы арасындағы сенім жағдайында оқыту сапасын арттыру болып табылады. Қызметтің бағыты: "білім беру тұлғаның өзін-өзі айқындауын қамтамасыз етуге, оның өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасауға бағытталуы тиіс". Біздің оқушылардың шығармашылық әлеуеті зор. Мұғалімнің міндеті-балалардың талантын ашу және олармен бірге таным, шығармашылық, табыс жолымен жүру. Мен өз жұмысымда келесі қағидаттарды басшылыққа аламын: білім алуға құқым бар, өз-өзіме үнемі білім алу керек. Мұғалім жаңа ештеңе жасамаса, мұғалім болуды тоқтатады. Балаларға мейірімділік, жан жомарттығы, сезімталдық, мейірімділік, баланың табысты тағдырына шынайы қызығушылық арқылы махаббат. Оқу - тәрбие үрдісінің эмоциялық-психологиялық әріптестерінің және олардың ынтымақтастығының негізі ретіндегі мұғалім мен баланың құқықтағы теңдігі. Баланың даралық құқығын тану. Әр бала-жеке тұлға. Сондықтан әрбір балаға жеке көзқарас. Оқушылармен және олардың ата-аналарымен ұзақ жұмыс істеу. Тәрбие-білім беру процесінің жан-жақты диагностикасы және ақылға қонымды шешім қабылдау. Мектеп. Бұл елдің басты тұрғындары-балалар. Ежелгі даналық былай дейді: "оқушы-бұл құйылатын ыдыс емес, ал от жағатын алау, ал от жағатын алау өзі жанатын адам ғана мүмкін". Мен өз оқушыларымды зияткерлік - дамыған, ақыл-ой және өз наным-сенімдері бар, қоршаған ортаны сүйетін және бағалайтын, мейірімді көремін. Баланы өмір сүруге үйретудің жалғыз мүмкіндігі - өз қабілеттерін толық меңгеру үшін жағдай жасау. Біздің мектеп түлектері арасында әскери мамандық иелері көп. Олар қуана жұмыс істейді, өз отбасыларын жақсы көреді, барлық жаңа және қызықты нәрселерге ұмтылады, өзіне және басқа адамдарды құрметтейді, Отанымыздың қорғауында тұрады, ал бұл өмірде қажет ең бастысы.
Әскери-патриоттық тәрбие айлығы 9 сәуір мен 9 мамыр аралығында өткізілді. Айлық мақсаты: азаматтыққа, патриотизмге, жоғары белсенділікке, оқушылардың санасына және ҚР ҚК қызметіне дайындыққа тәрбиелеу.
Айлық ашылуына арналған салтанатты жиында Отан туралы әндер мен өлеңдер айтылды. 1 наурыз күні Ақ күні өткізілді,онда 11 сынып оқушылары ОМП маңызы және одан қорғану туралы айтып берді. Газқағарлар , ОЗК, респираторлар киіп, викторина сұрақтарына жауап берді. 18.04.2016 "Зарница" әскери-спорттық ойыны 5-7 сыныптар арасында өткізілді. Оқушылар бағдарламаның 10 түрі бойынша жарысты. 1 орынды 7 "б" сынып оқушылары, 2 орынды 5 "б" сынып оқушылары,3 орынды 6 "б" сынып оқушылары иеленді. Оқушылар грамоталармен марапатталды. Мектеп кітапханашысы фай-да "ҰОС туралы Жазушылар" атты әскери тақырыпта кітап көрмесін ұйымдастырды. Проведены соревнования по волейболу посвященные Дню Победы арасындағы
7-11 сыныптар арасында ұлдар мен қыздар арасында. 27 сәуірде 10-11 сыныптар арасында "Жас Ұлан" әскери-спорттық ойыны өткізілді. Оқушылар саптық дайындықта, автоматты бөлшектеу және жинау, күшпен күрес, оқ атудан ату, жеке қорғану құралдарын пайдалану, яғни әскерде қызмет етуге дайындықтарын көрсетті. 1 орынды 10 сынып оқушылары, 2 орынды 11 сынып оқушылары иеленді. "Баян Сўлу" Ақ Және. бастауыш және жоғары сынып оқушыларымен әскери тақырыпта ән байқауын өткізді. Тіл мұғалімдері әскери тақырыпта мәнерлеп оқу сайысын өткізді. Бейнелеу өнері және сызу пәні мұғалімдері "Біз жер бетіндегі бейбітшілік үшін"атты сурет конкурсын өткізді. Интернет арқылы мектеп түлектерімен қазіргі ҚР ҚК әскерлерімен хат алмасу жүргізілді. Және оларды туған күнімен құттықтады . Оқушылар Ұлы Отан соғысы ардагерлерінің жесірлеріне көмек көрсетті. Айлық барысында әскери-патриоттық тәрбие бойынша сынып сағаттары өткізілді: 1" б "сынып Жеңіс күніне әдеби монтаж, 5" б "сынып -" бірлік Күні "Сынып сағаты , 7" б " сынып – "адам өміріндегі МО рөлі" тақырыбында сынып сағаты, 8 "б" сынып – "Ты гражданин Республики Казахстан" сынып сағаты, 8 "а" сынып – "Біз елімізді қорғаймыз" сынып сағаты, 9 "б"сынып –" Великая Отсественная война " сынып сағаты. 5-11 сынып оқушылары ҚР Қарулы Күштері туралы фильм көрді. Барлық сыныптарда ерлік сабақтары өткізілді. 9 мамыр күні Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне арналған ескерткішті көркейту бойынша сенбілік өткізілді. Көшеттер отырғызылып, қасбеті әктелді және сырланды. 9 мамыр күні Ұлы Отан соғысында қаза тапқан ауылдастарға ескерткішті еске алу вахтасы, құрметті қарауыл атқару,нерляндалар мен гүл шоқтарын қою ұйымдастырылды. Митингте үшін ветераннов және тыл односельцанам мерекелік концерт өтті оқушылар дайындаған және педагог. Оқушылар "сол ұлы жылдарға жоспарланған"музыкалық-әдеби компазициясын дайындады. Мереке тыл еңбеккерлері мен еңбек ардагерлеріне арнап мұғалімдер бригадасы дайындаған дастарханмен аяқталды.
Әскери Даңқ залы.
АӘД кабинеті
Мектептерде алғашқы әскери дайындық және әскери – патриоттық тәрбие бағдарламасын бекіте отырып, ауданда орта мектеп оқушылары - әскерге дейінгі жастар арасында "Намыс" аудандық спартакиадасы өткізіледі. 27 наурызда "Отан Қорғаушы" әскери-спорттық кешенінің (1997-1999) нормативтерін орындау бойынша ақтық жарыстар өткізілді. Ақтық жарыстарды өткізуге 7 күн қалғанда 8 аймақта аймақтық жарыстар өткізілді. 27 наурызда Викторовка орта мектебінде финалдық жарыстар өткізілді, онда оқушылар "Отан Қорғаушы"әскери-спорттық кешені бағдарламасының 7 түрі бойынша жарысты. Жарыс қорытындысы бойынша 1 орынды Викторовка орта мектебінің командасы, 2 орынды Чаглинка орта мектебінің командасы, 3 орынды Ақкөл орта мектебінің командасы иеленді. Командалар білім беру бөлімінің тиісті дәрежелері бойынша кубоктармен және грамоталармен марапатталды. "Отан Қорғаушы" әскери-спорттық кешені бағдарламасы бойынша жеке есепте Викторовка ОМ – В. Уфимцев 1 орынды иеленді. 2 орынды Кантек А. – Чаглинка ОМ иеленді. 3 орынды А. Уаисов – Викторовка ОМ иеленді. Қатысушылар білім бөлімінің грамоталарымен марапатталды.